Tajemství SEO odhaleno

„Rozumíš, a tak jsem mu tam frknul sedm hájedniček, třiatřicet hádvojek, nějaký ten tučný strong a jako bonus pak ještě pomocí CSS lehce skrytý text s klíčovými slovy. Šedej na šedým sice, ale s trochou šikovnosti v podstatě viditelnej. Directo Global samozřejmě a registrace do čtyřistasedmdesátišesti katalogů jasně, prostě norma. Že jo, zkrátka klasika, rozumíš. Za sedm hadrů. Hele, vole, víš ty vůbec, co jsou ty klíčová slova, no ni?“ SEOman tázavě rozhodil rukama, zvrhnul lehce zvětralé pivo a polil si barevně vytištěné statistiky návštěvnosti, kterým zase tak moc nerozuměl. To bylo jedno z jeho mnoha tajemství, o nichž se ve svém vlastním zájmu moc nešířil. „Kurva,“ prohlásil nasraně, což zaslechla kolemjdoucí servírka a zpražila ho nenávistným pohledem. Další pivo bude určitě pod míru.

„Jsi chuj, či co?“ ohradil se jeho společník, titulující se honosně SEOgood, naštvaně, „tuhle jsem zabalil celý HTML kód včetně BODY do hájedničky a narval jsem to klíčovými slovy. Týden nato byl klient se svým webem třetí v Google. Zákazník sice zpočátku frflal a nechtěl mi dát přístup na FTP, ale nakonec jsem ho zdolal. Seznam se taky mírně ofrňoval, ale následné nasazení legendární Seo-lišty ho nadobro umravnilo a poskytl nemlich stejný místo. Třetí pozice, dobrá pozice,“ dodal pak své oblíbené heslo, na které byl pyšný, protože fungovalo i na platící zákazníky. Fakt, že první místo ve výsledcích vyhledávání byl jeho dlouholetý a prozatím nesplněný sen, zamlčel před SEOmanem a koneckonců i před klienty. Trojka je prostě sexy, připomněl si jednu povídku od Karla Čapka, od něhož přečetl ještě další dvě z nějaké kapsy. Nepamatoval si z které, ale věděl, že všechny tři povídky byly ustanoveny jako povinná četba a maturita byla za rohem. Celkově se ovšem při čtení nudil, protože to bylo dlouhé a navíc spoustě odstavců vůbec nerozuměl. Zlatej Twitter.

„Tož sorry, vole,“ umravnil se SEOman, „já to tak nemyslel. Jenže můj problém je, že celý klientův web je pořád totálně v prdelním propadu na deváté stránce. Tam se dokliká jedině degenerovaný jedinec a z toho se těžko vyklube lukrativní zákazník, že jo.“ Lukrativní bylo slovo, o jehož významu měl jen velmi mlhavou představu, ale znělo tak krásně odborně a mluvit česky a srozumitelně se poslední dobou stejně příliš nenosilo. Pokud by mluvil, jak mu zobák narostl, riskoval by, že mu budou lidé rozumět a pochopí, že ví o službě, kterou nabízí, naprosté hovno.

To samozřejmě ani jeden ani druhý nemohl riskovat a tak i své vymazlené webové prezentace vyšperkovali cizokrajně a velice vznešeně znějícími technickými termíny. V tom si oba rozuměli. SEO optimalizace je prostě vědecká disciplína, že jo, rozumíte, a čím méně tomu platící fouňové a neználci budou rozumět, tím rychleji nakynou seologická bankovní konta.

SEOman se zachmuřil, protože kvůli nepřejícnosti vyhledávačů byla tučná prémie v nedohlednu a definitivní ránu finančním rezervám zasadila jeho manželka, která si kdovíproč pořídila fungl nová silikonová prsa. Trojky. To bylo SEOmanovo druhé tajemství a jeho společník nic netušil. Ostatně i kdyby SEOgood tuhle informaci vlastnil, měl by ji totálně na háku, přestože trojka byla zjevně jeho osudovým číslem. I on měl svá tajemství. Kromě první pozice bylo jeho dalším a doposud také nenaplněným snem alespoň jednou polaskat ňadra bývalé ženy Jiřího Paroubka, což navenek vyhlíželo hodně úchylně, ale každý má přece právo snít si podle svého gusta, ni?

„Hele, musíme vymyslet, jak ty pitomý vyhledávače voblafnout,“ rozumoval SEOman, kterému kysele se tvářící servírka pomstychtivě donesla podměrečné pivo. „Musí přeci existovat nějaký fígl nebo fičura, která jim to nandá na celé čáře. Páč o tom, kdo bude první, nemůže přeci rozhodovat nějakej pitomej a veskrze anonymní kus programovýho kódu, no ni?“ Zase rozhodil rukama a tentokrát vylil donesený mok do přeplněného popelníku. Zachmuřil se. Zamyslel se. Ztuhnul a strnul. Dorazila totiž myšlenka a to se nestávalo zase tak často, aby její příchod mohl ignorovat.

Pozoroval nedostatečně dokouřené vajgly, jak se chaoticky a nevyzpytatelně vznášejí v rezavé tekutině plné popela, zbytků tabáku a několika mrtvých sirek a měl to. Ježíši, některé myšlenky jsou tak prosté, až jsou geniální. Musíte se ale poctivě ožrat, protože střízliví se jenom potácíte u země a oblaka jsou od vás na světelné roky vzdálená. Alkohol prý spojuje jinak těžce spojitelné mozkové synapse. Věda nelže.

Dilema, zda se o svůj objev podělit se svým protějškem, vyřešil SEOman poměrně rázně a po chlopsku. Jednoznačně pochopitelným gestem mávnul na servírku, odsunul nepoužitelný popelník doprostřed stolu, a podělil se o svůj nápad. Dokonce bez nároku na odměnu. Vykašlal se i na autorské právo. Alkohol v krvi občas mívá negativní důsledky a SEOman bude v budoucnosti svého rozhodnutí hořce litovat.

„Hele, vole, vidíš ten popelník? Ty vajgly, co plavou v kdysi pitný a teď smrdutý a předimenzovaný břečce?“ Předimenzované je taky bezva cizí slovo. Vzal ještě živou sirku a na pohled nechutný sajrajt kostrbatě zamíchal. „Nesmíš se mi ale chlámat, vole, mě to fakt napadlo až dneska, když jsem ty zbytky cigár v popeláku viděl. Všechno, co právě teď sleduješ, je hnus, břečka, humus a všechno. Chaos čili web. Ale všimni si,“ narovnal se a znovu zkusmo zašermoval sirkou v popelníku, „jak z toho krásně vyčnívají ty žlutobílé kousky cigaret. Není jich moc, ale jsou tam. Ty vole, hele, fakt jsou po ruce a jsou občas vidět a když na tebe přijde absťák, nemáš problém si je vytáhnout, usušit a blafnout, že ne? Stačí je najít. Jenom najít. A víš, jak je poznáš?“ Odmlčel se. Ještě pořád zvažoval, zda svůj nápad SEOgoodovi, který prozatím jenom nechápavě zíral, skutečně sdělit. Jenže nebylo cesty zpátky. Musel myšlenku vyklopit se vším všudy a také to udělal.

„Protože, ty pyčo vole, všechno co vidíš v tom jinak nehorázně rozměrným bordelu, jsou možná jenom pitomý vajgly, ale pořád ještě mají nějaký OBSAH, a proto je snadno najdeš a jsou tím pádem užitečné!“

No jo.

Komentáře

Zuzana Paroubková

Prsa Zuzany Paroubkové. To zas bude návštěvnost. :-)

Přidáno: 22. 5. 2009 20:33
inspirace?

Snad si ani nechci představovat inspiraci pro takovej článek :-)

Přidáno: 22. 5. 2009 21:46
[3] Bzuk
Myšlenka

Zajímavá myšlenka na závěr a parádní článek.

Přidáno: 22. 5. 2009 23:42
blahopřeji

tak takhle sem se fakt dlouho nenasmál

Přidáno: 23. 5. 2009 10:36
:)

pobavilo!!! :)

Přidáno: 23. 5. 2009 16:04
Závěrečná pointa

Ta závěrečná pointa je fakt bomba :))) Gratuluju ...

Přidáno: 23. 5. 2009 19:04
SEO optimalizace

SEO optimalizace, to je něco jako LED dioda? :D

Přidáno: 25. 5. 2009 8:27
Skvělé

Konečně. Nám, kodérům, kteří jsme neustále pod palbou nesmyslnými požadavky ze seo oddělení, přišel čas odplaty. :)

Přidáno: 25. 5. 2009 8:53
Obsah

Poslední dobou se tady fakt parádně bavím... tohle už je prostě bomba na kterou musím reagovat :) Díky Ti Plaváčku za tvé blábolení. Jen tak dál.

Přidáno: 25. 5. 2009 10:31
Prsa

To Jiří Bureš - a prsa Jiřího Paroubka. Teď to bude vono.

Přidáno: 26. 5. 2009 17:04
[11] Honza
Super

Super čtení. Ještě to takhle vysvětlit i zákazníkům a planeta bude opět trošku modřejší.

Přidáno: 28. 5. 2009 9:24

pěkně jsem se zasmál :)

ale jen proto, že jsem se teď do toho SEO také musel ponořit a bohužel řešit opačný problém

Přidáno: 28. 5. 2009 13:30
Krutá pravda

Pěkný konec. Je to pravda. Když je příjemný design a pěkný text ... úspěch se určitě dostaví.

Přidáno: 31. 5. 2009 19:00

Moc pekny pribeh, dovedl jsem si ho zive predstavit :)

Přidáno: 25. 6. 2009 23:50
vyborné

Výborný příběh, skoro až ze života když si představím sebe v kotvě :-)

Přidáno: 4. 7. 2009 19:19
:-)

Je vidět, že máš spisovatelský střevo. Místy to bylo tak aktuální, až mě to rozesmálo. Jinak se s koncem nelze jinak než ztotožnit. Snad z webu zmizí ty tuny MFAček s nulovým obsahem :)

Přidáno: 2. 8. 2009 16:57
Sranda

Trefné, oodobných "SEOmanov" rapídne pribúda. Dobre som sa pobavil :)

Přidáno: 11. 8. 2009 13:03
Jako z rodného kraje

Kurva, to sedi (moc hezké), jazyk příspěvku mi připomíná můj rodný kraj. Jen by mne zajímalo, zda tito SEOumělci získali své zakázky elektronickou cestou nebo osobním jednáním. V druhém případě bych rád viděl také ty zákazníky.

Přidáno: 17. 8. 2009 10:50
Vážně nevážně

To by mne zajímalo kolik "nových" návštěvníku skočí na špek :-)

Vážně obdivuju Tvůj smysl pro humor a nadhled ...jen tak dál...

Přidáno: 3. 9. 2009 19:19
Ironie

Je ironie, že díky přehnané snaze budeme za pár let místo klíčových slov v obsahu hledat obsah mezi klíčovými slovy.

Přidáno: 17. 10. 2009 17:45
[21] Marek
prsa

Pro: Jiří Bureš
Pr.. Zuz... Parou...é. To zas bude návštěvnost. :-)
------------------------------------------------
Jo, to bude návštěvnost, když to tady kdejaký trouba, zase zopakuje v diskuzi OMG!

Přidáno: 21. 10. 2009 19:49
SEO optimalizace

Jojo, SEO optimalizace, nebo ještě líp "vyhledávačová SEO optimalizace". Stejně cool jako "kompaktní CD disky".

Přidáno: 11. 11. 2009 12:12

Nový komentář

Kolik stříbrných stříkaček stříkalo přes třistatřicettři stříbrných střech? Vyplňte číslo.

 

Při komentování se snažte zachovat alespoň určitou minimální míru slušnosti a pište pokud možno s diakritikou. Komentáře naprosto mimo mísu, popřípadě komentáře urážlivé, protizákonné a podobně neprojdou sítem moderátora.

Internetové adresy začínající http://, https:// a ftp:// budou převedeny na odkazy. Odkazy na weby nabízející půjčky budou nemilosrdně odstraněny. Autor nemá lichváře v lásce.

Tučné písmo můžete vložit pomocí [b]text[/b], pro kurzívu použijte [i]text[/i].


| Nahoru ↑