Pohled do statistik návštěvnosti může být velmi inspirující. Také poučný a pro zarytého SEO experta třeba i užitečný. Pro kreativního copywritera, pokud nelétá nízko u země, mohou být klíčová slova a fráze, přes něž proudí neustálý příliv návštěvníků, také velmi zajímavou výzvou. Jakou?
Inspirován příspěvkem na blogu rionky a spoty několika dalších blogerů, kteří podlehli malé řetězovce, jsem také provětral Google Analytics a zkontroloval dotazy, přes které na můj skromný Blábolník putují lidé. Nad některými frázemi jsem se pochechtával, nad jinými mi zůstával rozum stát, a pár nejlepších kousků mě inspirovalo.
Inspirovalo k otázce, zda by se z originálních dotazů dala složit věta alespoň trochu dávající smysl. Překvapil jsem sám sebe. Jde to - a poměrně jednoduše! Nepředpokládám sice, že by pár následujících ukázek obohatilo pokladnici českého literárního dědictví, ale mohou vám posloužit jako zdroj inspirace, až se zase budete vrtat ve svých statistikách. Zkuste to také.
Podotýkám, že jsem si nepřimyslel ani předložku, pouze jsem texty opatřil diakritikou:
- Citově zabarvená slova, co to je? | Čurypinda | trojky kozy | tři niti v řiti | prsty v prdeli.
- Usínající manželka | Zuzana Paroubková | zrzavá všude | uřízla si klitoris.
- Nějaká echt česká stránka? | Protoze-seo-pyco.cz.
Uf.